כל תהליכי ניהול הכספים במערכת אחת אוטומטית

Brooks-Keret מציגה את הדור הבא לאוטומטיזציה של תהליכי הנהלת החשבונות והכספים בארגון.
מערכת Dokka, המבוססת ענן ובינה מלאכותית (AI), מציעה אוטומטיזציה של כלל ההיבטים של ניהול החשבונות והכספים בארגון – ניהול חשבונות דיגיטלי מאובטח, ארכוב דיגיטלי ותיוג חכם של מסמכים חשבונאיים וכלל המסמכים בארגון, שליפת נתונים מהירה, קיטלוג הוצאות ותשלומים, כאשר כל הנתונים נשמרים בענן ובתוכנת ניהול החשבונות בארגון.

ניהול מסמכים – כך זה עובד מכל מכשיר ומכל מקום

Capture

Capture

איסוף ותיעוד מסמכים מודפסים ואלקטרונים, באמצעות דוא"ל, צילום מנייד, drag & Drop סורק

Recognize

Recognize

זיהוי והבנה של מסמכים ונתונים באופן אוטומטי בכל שפה

Collaborate

Collaborate

עריכה משותפת של המסמך בו זמנית בשיתוף עם מספר אנשים, אונליין

Approve

Approve

המערכת לומדת כל פעולה וכל שינוי בנתונים ומיישמת זאת במסמך הדומה הבא, באופן מיידי. כל שנותר הוא אישור המסמך בלבד

Post to Accounting System

Post to Accounting System

המידע מועבר למערכת הנהלת חשבונות בפיקוח של מנהלת החשבונות

Manage

Manage

מערכת ניהול מסמכים חכמה ומאובטחת, עם חיפוש מהיר, תיוג אוטומטי, הערות על גבי המסמך, היסטוריה וזיהוי כפילויות

לפרטים נוספים

info@brooks-keret.co.il

Brooks Keret