שירותי תאימות ארה”ב

הידע והניסיון להרחבה מוצלחת של העסק

 

הפעילות העסקית בארה”ב מתנהלת באופן שונה מישראל.  הכללים שונים, התקנות שונות, התרבות העסקית שונה וההגעה להתדיינות משפטית היא אחד מהמאפיינים של החברה בארה”ב. נושאי המיסוי והנושאים המשפטיים סבוכים, ואם ברצונכם להצליח, עליכם לדאוג ליועצים מומחים ובעלי ניסיון שיעמדו לצידכם.

ישנם מספר הבדלים חשובים בניהול ישות בארה”ב. ברוקס-קרת מעניקה את הפתרונות הנדרשים לכם.

ברוקס-קרת מעמידה לרשותכם צוות מומחה שיהפוך את הפעילות שלכם בארה”ב לסיפור הצלחה. למרות שהכלכלה היא חופשית, יש מידה רבה של רגולציה – עליכם לעמוד בדרישות ובחוקים הפדרליים לצד החוקים המקומיים ואלו של המדינה.   

חברי הצוות שאנו נעמיד לרשותכם המתמחים בפעילות בארה”ב יגבשו עבורכם נהלים ומדיניות שיבטיחו התקדמות בטוחה בתאימות מלאה.

תנו לנו לעזור. אנחנו יכולים לסייע לכם להגשים את היעד – להתרחב ולחדור לאחד השווקים המרתקים והרווחיים ביותר. 

אנו מבטיחים את רמת הסטנדרטים הגבוהה ביותר בתעשייה כדי להבטיח תאימות מלאה מצד הלקוחות שלנו לדרישות הרגולציה המקומית, הפדרלית, ושל המדינה.
הדיווח שלך תמיד יהיה מדויק ויוגש בזמן. תנו לנו להיות לכם מקור להדרכה והשראה. אנו ננהל את ההיבטים הפיננסיים ואתם תתפנו לנהל את החברה שלכם! 

הצוותים שאנו מעמידים לרשות הלקוחות שלנו הפועלים בארה”ב מורכבים מאנשי מקצוע מומחים ומנוסים, הבקיאים בחוקים ובתקנות הקיימים כיום, כך שיוודאו תאימות מלאה בכל היבטי המיסוי ומשאבי אנוש.

  • הקמת חברה בארה”ב: הקמת ישות, הקמת מערך שכר, הקמת חשבונות בנק, תאימות משאבי אנוש, סיוע עם רילוקיישן של עובדים, ועוד
  • סיוע ברישום במגוון מדינות בהן החברה תפעל על פי דרישות המס השונות (ניכויי שכר, מיסי מכירה, מיסים על זכיונות, ועוד)
  • תיאום שכר והטבות מול ספקי שירותי שכר וסוכנויות ביטוח
  • הגשת דו”חות מכירה והחזרי מס
  • תיאום מול רו”ח בארה”ב בנוגע להחזרי המס השונים הקיימים בארה”ב
  • אסטרטגיה ותכנון פיננסי של החברה
  • הכנת דו”חות פיננסיים חודשיים לחברי הדירקטוריון / משקיעים / מנכ”לים
  • תכנון תקציב ודו”חות מעקב אחר ביצוע תקציב
  • חשבונאות כללית ונושאים סטטוטוריים הקשורים לפעילות החברה
  • דו”חות פיננסיים תקופתיים
  • פגישות חודשיות לדון בביצועים הפיננסיים של החברה
  • עבודה שוטפת עם גורמי הביקורת בחברה