שירותי אדמיניסטרציה

ניהול התפעול והאדמיניסטרציה בעסק שלכם

ניהול יעיל של כל היבטי התפעול והאדמיניסטרציה בעסק שלכם

אתם לא צריכים לרדוף אחרי ספקים, לוודא קבלת תשלומים מלקוחות, לזכור לשלם עמלות ולהגיש הצעות מחיר, או להתמודד עם דרישות בירוקרטיות של גורמים שונים. שירותי האדמיניסטרציה שאנו מציעים יתנו לכם שקט ויאפשרו לכם להתמקד בהיבטים העסקיים בזמן שאנו נדאג לכל העניינים שגוזלים זמן רב.

כעת תוכלו להשקיע את מלוא המרץ בפיתוח העסק.

 

ברוקס-קרת מעניקים שירותי אדמיניסטרציה התומכים באופטימיזציה של העסק שלכם. בין אם מדובר באיסוף נתוני העובדים למטרות שכר, ארגון חללי המשרדים, ניהול ספקים ואיסוף הצעות מחיר לסקר שוק – אנו עומדים לשירותכם.

 

תמיכה אדמיניסטרטיבית

  • אנשי קשר מול כל הספים ונותני השירותים
  • עיבוד והכנת דו”חות חודשיים של הוצאות ונסיעות העובדים
  • עיבוד תשלומי ספקים ועוד.

 

צוות המומחים שלנו יספק לכם מגוון שירותי אדמיניסטרציה, כולל:  

icon1

קליטת עובדים חדשים

אנו נלווה את העובדים החדשים שלכם לאורך תהליך ההעסקה: אנו נסייע בהשלמת טפסי 101, יצירת קשר עם סוכני ביטוח, הקמה וארגון תחנת העבודה.

icon1

פתרונות אדמיניסטרציה מותאמים אישית  

אנו נפתח תכנית פעולה שתתואם לצרכים הייחודים שלכם ותאפשר להתמודד בהצלחה עם האתגרים ולהשיג את היעדים.

icon1

הדרכה מקצועית  

אנו נעניק הדרכה מקצועית במגוון רחב של נושאים אדמיניסטרטיביים, כולל הערכה ובחירה במערכות פיננסיות ותהליכים, והקצאת משאבים.

icon1

ניהול ספקים  

כולל רכש, משא ומתן עד הגעה לחוזה מוסכם ועיבוד תשלומים.

icon1

הגדרת ויישום תהליכי עבודה

אנו נסייע לכם לגבש תהליכים יומיומיים מיטביים על מנת להבטיח יעילות תפעולית.

icon1

איסוף נתוני עובדים

אנו נאסוף את הנתונים הנדרשים לשילוב ניכויים בשכר התקופתי והנפקת מידע הנוגע לתשלומי עובדים.